Avoimet pestit

Ohjelman avoimet pestit

Arcade-mestari

Kiinnostavatko retropelit? Haluatko rakentaa mekaanisen härän tai flipperin? Arcade-ohjelmaan etsitään mestaria, joka vastaa arcade-ohjelman suunnittelusta ja toteutuksesta. Arcade-mestari johtaa muutaman hengen tiimiä, jonka tehtävänä on toteuttaa leirille ohjelmateltta, jossa leiriläiset pääsevät kokeilemaan erilaisia pelejä ja kilvoittelemaan toisiaan vastaan. Pestissä menestyminen edellyttää hyvää organisointikykyä ja kiinnostusta aiheeseen. Eduksi katsotaan käsityötaidot, sekä kokemus elektroniikasta, ohjelmoinnista ja sulautetuista järjestelmistä. Toteutukseen ja suunnitteluun saa apua ohjelmapäälliköltä (Mikko Hurme) sekä huoltopäälliköltä (Tino Seilonen). Arcade-mestari on osa ohjelmatiimiä ja siten osallistuu myös koko leirin ohjelman suunnitteluun ja saa tarvittaessa myös tukea muilta ohjelmatiimiläisiltä.

Kahvilamestari

Kiinnostaako sinua järjestää osallistujille levähdyshetki kiireisen leiriarjen keskellä? Tuleeko kahvilaan pehmiskone, hattarakone vai kenties molemmat? Leirikahvilaan kaivataan mestaria, joka vastaa kahvilan toteutuksesta ja sen palveluista leirillä. Kahvilamestari vastaa leirikahvilan laitteiden vuokraamisesta, tuotteiden tilaamisesta ja hinnoittelusta ja kahvilan tuloksen seurannasta. Pestissä menestyminen edellyttää hyvää organisointikykyä, ja kokemusta taloudenpidosta. Toteutukseen ja suunnitteluun saa apua ohjelmapäälliköltä (Mikko Hurme) sekä huoltopäälliköltä (Tino Seilonen). Kahvilamestari on osa ohjelmatiimiä ja siten osallistuu myös koko leirin ohjelman suunnitteluun ja saa tarvittaessa myös tukea muilta ohjelmatiimiläisiltä.

Mänkijäohjelmamestari

Tiedätkö mistä tosi Mänkijä on tehty? Onko suunnistus, kähy (metsäleikki), leiriolympialaiset ja muu perinteinen Mänkijäohjelma sinusta oleellinen osa kesäleiriä? Millaisia leirirakennelmia tulisi lippukuntien tehdä? Onko mielessäsi kenties joku timanttinen leirinysväys? Onko luvassa leirikaste? Pestissä menestyminen edellyttää kokemusta perinteisistä Mänkijäohjelmista, sekä kykyä soveltaa niitä ja kenties kehittää uusia mänkijäperinteitä. Mänkijäohjelmamestari johtaa mänkijäohjelmatiimiä, joka vastaa usean ohjelmapisteen toteutuksesta. Toteutukseen ja suunnitteluun saa apua ohjelmapäälliköltä (Mikko Hurme) sekä huoltopäälliköltä (Tino Seilonen). Mänkijäohjelmamestari on osa ohjelmatiimiä ja siten osallistuu myös koko leirin ohjelman suunnitteluun ja saa tarvittaessa myös tukea muilta ohjelmatiimiläisiltä.

Suurohjelmamestari

Sinulla on esiintymistaitoa ja halua ja tiedät millainen ohjelma vetoaa mänkijään. Suurohjelmamestari vastaa kaikista koko leirin yhteisistä ohjelmista. Näitä ovat avajaiset, päättäjäiset, iltanuotiot, sekä muut mahdolliset suurohjelmat. Pestissä menestyminen edellyttää ulospäinsuuntautuneisuutta ja esiintymisvarmuutta. Teatteri, musiikki ja muut taiteelliset kyvyt ovat pestissä ehdottoman tärkeitä. Kokemus AV-laitteista katsotaan eduksi. Toteutukseen ja suunnitteluun saa apua ohjelmapäälliköltä (Mikko Hurme) sekä huoltopäälliköltä (Tino Seilonen). Suurohjelmamestari on osa ohjelmatiimiä ja siten osallistuu myös koko leirin ohjelman suunnitteluun ja saa tarvittaessa myös tukea muilta ohjelmatiimiläisiltä.

SuPe-ohjelmamestari

Tiedät mihin sudenpentu pystyy ja mikä pentua kiinnostaa. Sinulla on uusia ja hauskoja ideoita ohjelmanumeroista, jotka sopivat juuri sudenpentuikäisille. Pestissä menestyminen edellyttää kokemusta sudenpentujen kanssa toimimisesta, sekä kykyä skaalata ideoita suurleirin vaatimalle tasolle. Toteutukseen ja suunnitteluun saa apua ohjelmapäälliköltä (Mikko Hurme) sekä huoltopäälliköltä (Tino Seilonen). SuPe-ohjelmamestari on osa ohjelmatiimiä ja siten osallistuu myös koko leirin ohjelman suunnitteluun ja saa tarvittaessa myös tukea muilta ohjelmatiimiläisiltä.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ohjelmapäällikkö Mikko Hurmeelle.

Lisätietoja ja hakemukset:
Mikko Hurme
040 567 9753
ohjelma@metsänkävijät.fi